29 квітня 2022 року у Тернопільському ОКІППО на платформі сервісу відеоконференцій Google Meet проведено у формі педагогічного кейсу вебінар «Діяльнісний підхід на уроках української мови і літератури для формування ключових компетентностей учнів: особливості застосування формувального оцінювання у НУШ», учасниками якого були учителі української мови і літератури закладів загальної середньої освіти області, а також закладів освіти – учасників інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».
Мета вебінару - актуалізувати знання учителів української мови і літератури про компетентнісний потенціал уроків української мови і літератури, що лежить в основі забезпечення діяльнісного підходу до організації освітнього процесу в Новій українській школі; розвивати уміння словесників використовувати сучасний інструментарій для формувального оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти (застосування теоретичних знань на практиці, формування здібностей до самоосвіти та командної роботи, що є запорукою успішної інтеграції у соціум і професійної самореалізації).
Задля
реалізації організаційно-мотиваційної
теки учасників заходу було ознайомлено з метою
проведення вебінару, регламентом роботи. Акцентну функцію щодо робочих моментів
заходу виконало змістове наповнення звернення «Мета формувального
оцінювання – корегувати діяльність педагога й учнів під час освітнього процесу
задля забезпечення належного рівня якості освіти» (Ольга КОГУТ, заступник директора з
науково-педагогічної, навчальної роботи та інформаційно-комунікаційних
технологій Тернопільського ОКІППО, філологічних наук, доцент).
У рамках теки «Компетентнісний потенціал
мовно-літературної освіти: нормативно-правове забезпечення (узагальнення
інформаційних матеріалів) методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів
суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО Майя
КОНДИРЄВА висвітлила питання про компетентнісний потенціал мовно-літературної освітньої
галузі Державного стандарту базової середньої освіти (2020).
Зміст теки «Діяльнісний підхід в освіті: характер,
розвивальна спрямованість, особливості застосування» було сконцентровано довкола теми «Діяльнісний
підхід в освіті як методологічний базис, на якому будують різні системи навчання з конкретними технологіями, прийомами і
теоретичними особливостями», а теки «Формувальне
оцінювання під час навчання і для навчання» (узагальнення результатів
застосування) – «Формувальне оцінювання для форматування уроків
української мови і літератури з урахуванням навчальних потреб кожного учня».
Призначення теки «Педагогічна скарбниця» - генерування ідей
з досвіду роботи учителів пілотних ЗЗСО.
Вміст узагальнювально-рефлексивної теки
приурочено підбиттю підсумків роботи, відповідям на запитання учасників заходу,
виокремленню ключових моментів зустрічі та виробленню методичних рекомендацій,
зі змістом яких можна ознайомитися на
блозі «Паланка словесника» (http://filologtokippo.blogspot.com/).
Немає коментарів:
Дописати коментар