Мета круглого столу - привернути увагу педагогічних працівників, що завданням Нової Української школи з поправками, унесеними сучасними подіями в Україні, є виховання (на ідеях національного світогляду, народної філософії, родинних стосунків, української етнопедагогіки і наукової педагогічної думки) громадян, які мають життєву позицію, є повноправними членами громадянського суспільства на засадах взаємоповаги, взаємодопомоги, європейських цінностей, вироблених упродовж століть норм; обговорити проблеми існування тоталітарного суспільства, причини духовного та морального занепаду його, виникнення кризи культури, а також пошук шляхів формування в учнів ціннісних орієнтирів на основі міжпредметної інтеграції навчального матеріалу задля збереження історичної пам’яті українців, художнього осмислення швидкоплинності матеріальних і утвердження загальнолюдських цінностей через сприйняття високомистецьких творів різних видів мистецтва як невмирущого джерела духовності, моральності, одвічних уявлень про громадянськість, патріотизм та інноваційний поступ.
На організаційному етапі роботи учасників заходу було ознайомлено з планом і регламентом роботи та запропоновано вправу «Живописний настрій» (Майя Кондирєва, методист, в. о завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО).
У рамках реалізації теоретичного блоку було розкрито інформацію про ціннісні орієнтири як один із засобів творення національної ідентичності та пам'ять Другої світової війни у контексті суспільних цінностей (Іван БУКАВИН, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО).
Задля втілення практичного блоку було обговорено проблеми «Формування європейських цінностей через призму вивчення іноземних мов» (Ірина ПАКУЛЯК, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО), «Елементи героїчного кодексу англосаксонців: від епосу минулого до сучасності» (Лідія УРУСЬКА, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО), «Чесність і шляхетність духу, розум і людяність – «людини праведної сон» на сторінках творів письменників світової літератури» (Лідія БОРУЦЬКА, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО), «Благо як найвища сутність у системі цінностей крізь призму української літератури» (Майя КОНДИРЄВА, методист, в. о. завідувача відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО) та «Трагедія Голодомору у творах українського мистецтва» (Наталія САРАНЧУК, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетично-го циклів Тернопільського ОКІППО).
З метою підбиття підсумків роботи учасникам круглого столу було запропоновано виконати вправу «Три кишені методичних очікувань» та запрошено до обговорення проєкту методичних рекомендацій, розроблених за результатами проведення заходу.
Ознайомитися зі змістом методичних рекомендацій учасникам семінару та іншими матеріалами можна у віртуальних методичних кабінетах за такими покликаннями: http://ls2527.blogspot.com/ (Всесвіт зарубіжної літератури), https://metod-ist.jimdofree.com/ (Громадянська та історична освітня галузь у школі), http://filologtokippo.blogspot.com/ (Паланка словесника), http://english-tokippo.blogspot.com/ (Англійська мова), http://lehrprof.blogspot.com/ (Німецька мова. Французька мова), https://misteztvoforever.blogspot.com/ (Мистецтво)
Немає коментарів:
Дописати коментар