пʼятницю, 29 квітня 2022 р.

Проведено вебінар «Реалізація принципу пріоритету художньо-творчої самореалізації учнів в умовах упровадження Нової української школи» для учителів музичного та образотворчого мистецтва пілотних закладів загальної середньої освіти НУШ

    

29 квітня 2022 року в Тернопільському обласному комунальному інституті післядипломної педагогічної освіти на платформі сервісу Google Meet проведено вебінар «Реалізація принципу пріоритету художньо-творчої самореалізації учнів  в умовах упровадження Нової української школи» для учителів музичного та образотворчого мистецтва пілотних закладів загальної середньої освіти – шкіл-учасниць інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження  навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти».

  Мета заходу: ознайомити учителів музичного та образотворчого мистецтва пілотних закладів загальної середньої освіти – шкіл-учасниць інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження  навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти», з принципом художньо-творчої самореалізації учнів у Новій українській школі.  


Наталія Саранчук, методист відділу методики навчальних предметів суспільно-гуманітарного та естетичного циклів Тернопільського ОКІППО, запропонувала учасникам заходу заслухати та обговорити наступні питання: «Упровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти в мистецькій освітній галузі», «Реалізація міжпредметної естетичної компетентності у мистецькій освітній галузі Нової української школи: практичний ракурс», «Практичні завдання на уроках музичного мистецтва в контексті реалізації ідей Нової української школи».

   У ході вебінару Ганна Дацко, учитель образотворчого мистецтва Підволочиської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів Підволочиської селищної ради, Олена Грищук, учитель музичного мистецтва Опорного закладу «Збаразька загальноосвітня школа I - III ступенів №1» Збаразької міської  ради, поділились досвідом виконання практичних завдань з мистецтва у 5 класі  Нової української школи. Учителі зазначили: великий інтерес в учнів викликала тема щодо віртуальних хорових колективів, виконання музики на лазерній арфі, оригінальні дизайнерські інсталяції. Світлана Бурдаш, учитель образотворчого мистецтва Козівського закладу загальної середньої освіти I-III ступенів №1 Козівської селищної ради Тернопільського району, розповіла про цікаві тематичні роботи, які створювали учні 5 класу, зимові персонажі, оригінальні пейзажі в теплому колориті, витинанки - декорації до українських народних казок. Учителі образотворчого мистецтва Ірина Безкоровайна (Тернопільська загальноосвітня школа I-III ступенів №16 імені Володимира Левицького Тернопільської міської ради), Світлана Чайковська (Опорний заклад «Збаразька загальноосвітня школа I - III ступенів №1» Збаразької міської ради), зазначили, що особливо захоплюючими були уроки, спрямовані на інтеграцію різних видів мистецтва, зокрема, теми балету, театру тіней, цирку, анімації, кіномистецтва.

   Вебінар учителів музичного та образотворчого мистецтва пілотних закладів загальної середньої освіти на тему «Реалізація принципу пріоритету художньо-творчої самореалізації учнів в умовах упровадження Нової української школи» завершився виробленням методичних рекомендацій:

1.     Використовувати на уроках музичного та образотворчого мистецтва у 5 класі Нової української школи матеріали з досвіду роботи учителів пілотних шкіл Тернопільської області.

2.     Підвищувати власний рівень психолого-педагогічної, загальнокультурної та фахової підготовки з питань викладання мистецтва, опрацьовуючи відповідні ресурси мережі інтернет з досвіду роботи колег щодо упровадження Нової української школи у 5 класі.

3.     Брати участь у тренінгах, вебінарах, майстер-класах, презентаціях, засіданнях методичних об'єднань, семінарах з питань  упровадження Нової української школи.

 

Немає коментарів:

Дописати коментар