22 березня 2024 року відповідно до плану роботи Тернопільського обласного комунального інституту післядипломної педагогічної освіти для вчителів інформатики закладів освіти області, які є учасниками інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» проведено засідання проблемної групи на тему «Оцінювання результатів навчальної діяльності здобувачів освіти з інформатики згідно концепції НУШ».
Мета: підвищувати професійні компетентності вчителів інформатики у контексті реалізації завдань НУШ, розвивати навички оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць згідно вимог НУШ, обговорити форми та методи проведення формувального оцінювання. Захід розпочався із реєстрації та тестування учасників групи з теми формувального оцінювання, яке провела Наталія Німко, методист центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО, керівник проблемної групи. Методист ознайомила учасників із особливостями оцінювання результатів навчання учнів 7-х пілотних класів НУШ, методами та інструментами оцінювання.
Досвідом впровадження формувального оцінювання на уроках інформатики поділилися вчителі Ірина Василик, вчитель інформатики Тернопільської ЗОШ №16, тема « Формувальне оцінювання в базовій школі НУШ: форми та методи. Цифрові інструменти для формувального оцінювання» та Михайло Мельник, вчитель інформатики Шумського опорного закладу загальної середньої освіти, тема
«Формувальне оцінювання: труднощі, поради, вправи». На практичній частині Любомир Кривокульський, в.о. завідувача центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО, Наталія Німко та Віра Переймибіда методист центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО провели практикум «Розробка моделі уроку з використанням різних форм та методів формувального оцінювання», де вчителі працювали в
групах, в окремих кімнатах Meet. Віра Переймибіда також показала педагогам, як завантаження домашнє завдання на платформі Moodle. Любомир Кривокульський ознайомив вчителів із листом ІМЗО №21/08-443 від 14.03.2024 "Про методичні рекомендації з питань організації роботи вебсайтів закладів загальної середньої освіти", в якому надано Методичні рекомендації щодо організації роботи вебсайту закладу
освіти – учасника інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (в умовах воєнного/повоєнного стану)? f nfrj; sp gjcs,ybrjv Коберник І., Краснова К. «Ефективні комунікації для освітніх управлінців». Обговорення
Мета: підвищувати професійні компетентності вчителів інформатики у контексті реалізації завдань НУШ, розвивати навички оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць згідно вимог НУШ, обговорити форми та методи проведення формувального оцінювання. Захід розпочався із реєстрації та тестування учасників групи з теми формувального оцінювання, яке провела Наталія Німко, методист центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО, керівник проблемної групи. Методист ознайомила учасників із особливостями оцінювання результатів навчання учнів 7-х пілотних класів НУШ, методами та інструментами оцінювання.
Досвідом впровадження формувального оцінювання на уроках інформатики поділилися вчителі Ірина Василик, вчитель інформатики Тернопільської ЗОШ №16, тема « Формувальне оцінювання в базовій школі НУШ: форми та методи. Цифрові інструменти для формувального оцінювання» та Михайло Мельник, вчитель інформатики Шумського опорного закладу загальної середньої освіти, тема
«Формувальне оцінювання: труднощі, поради, вправи». На практичній частині Любомир Кривокульський, в.о. завідувача центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО, Наталія Німко та Віра Переймибіда методист центру інформатики, ІКТ і дистанційної освіти ТОКІППО провели практикум «Розробка моделі уроку з використанням різних форм та методів формувального оцінювання», де вчителі працювали в
групах, в окремих кімнатах Meet. Віра Переймибіда також показала педагогам, як завантаження домашнє завдання на платформі Moodle. Любомир Кривокульський ознайомив вчителів із листом ІМЗО №21/08-443 від 14.03.2024 "Про методичні рекомендації з питань організації роботи вебсайтів закладів загальної середньої освіти", в якому надано Методичні рекомендації щодо організації роботи вебсайту закладу
освіти – учасника інноваційного освітнього проєкту всеукраїнського рівня за темою «Розроблення і впровадження навчально-методичного забезпечення для закладів загальної середньої освіти в умовах реалізації Державного стандарту базової середньої освіти» (в умовах воєнного/повоєнного стану)? f nfrj; sp gjcs,ybrjv Коберник І., Краснова К. «Ефективні комунікації для освітніх управлінців». Обговорення
Немає коментарів:
Дописати коментар