Українська мова та література

Мета, базові знання мовно-літературної освітньої галузі. Якість мовно-літературної освіти

 Модельні навчальні програми Підручник НУШ – особливий вид навчальної книги для сучасної дитини та побудови ефективного освітнього процесу

Компетентнісний підхід. Формування ключових компетентностей та наскрізних умінь, закладених в Державному стандарті базової середньої освіти. Предметні компетентності

Самостійна продуктивна діяльність учнів/учениць на уроках. Технології проблемного навчання, інтерактивного навчання,  дослідницька, проєктна технології тощо

Вимоги до обов’язкових результатів навчання. Критерії оцінювання навчальних досягнень учнів/учениць з навчальних предметів/інтегрованих курсів

Немає коментарів:

Дописати коментар