📌Сучасні цілі. мета і завдання громадянської та історичної освіти. Учитель НУШ.
📌Вибір модельних навчальних програм і підручників
📌Компетентнісний підхід у громадянській та історичній освітній галузі
📌НУШ: особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти
📌 Основи інтегрованого навчання громадянської освіти та історії в 5–6 класах
📌 Практика інтегрованого навчання історії у 5-6 класах
Опубліковано електронне видання «Практика інтегрованого навчання учнів історії у 5-6 класах: методичні рекомендації». Рекомендації від Інституту педагогіки НАПН України присвячені теоретичним і практичним проблемам застосування методики інтегрованого навчання історії в 5-6 класах закладів загальної середньої освіти Нової української школи.
📌 Розвиток громадянської активності та патріотизму
Опубліковано електронне видання «Розвиток громадянської активності та патріотизму учнів на уроках предметів і курсів громадянської та історичної освітньої галузі: методичні рекомендації». Рекомендації від Інституту педагогіки НАПН України присвячені теоретичним аспектам і практичним проблемам формування патріотизму й громадянської активності учнів засобами предметів і курсів громадянської та історичної освітньої галузі в базовій ланці Нової української школі.На сайті МОН України розміщено навчальні програми, розроблені на основі модельних навчальних програм. Навчальні програми підготували авторські колективи відповідних модельних програм.
Особливості цих навчальних програм:
- розраховані на мінімальну кількість годин, передбачену Типовою освітньою програмою для 5 – 9 класів. Учителю потрібно орієнтуватися на освітні потреби та можливості учнів конкретного класу. Якщо в класі визначено більше годин з навчального предмета / інтегрованого курсу, учитель може більше часу приділити вивченню складних / ключових тем, передбачити діяльність із подолання освітніх втрат тощо.
- визначають кількість навчального часу на вивчення кожної теми;
- повністю відповідають Державному стандарту базової середньої освіти: результати навчання і їхній обсяг, послідовність викладу результатів у межах кожної теми;
- зміст зорієнтовано на ключову тематику, визначену базовими знаннями в стандарті, що забезпечує можливість надолужувати навчальні втрати;
- запропоновані види навчальної діяльності сприятимуть досягненню результатів навчання разом із надолуженням навчальних втрат.
Навчальні програми громадянської та історичної освітньої галузі
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «Інтегрований курс історії та громадянської освіти» 5-6 КЛАСИ, розроблена на основі модельної навчальної програми «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.): https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/navchalni-prohramy-na-osnovi-modelnykh/2024/09/hromadyanska-ta-istorychna-osvitnya-haluz-2024/intehrov-kurs-istoriyi-ta-hromadyansk-osvit-5-6-klasy-pometun-ta-in-2024.pdf
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА інтегрованого курсу «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти» 5-6 КЛАСИ, розроблена на основі модельної навчальної програми «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти» (авт. Кафтан М.В., Козорог О.Г., Костюк І.А., Мудрий М.М., Селіваненко В.В.): https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/navchalni-prohramy-na-osnovi-modelnykh/2024/09/hromadyanska-ta-istorychna-osvitnya-haluz-2024/ukrayina-i-svit-vstup-do-ist-ta-hrom-osvity-5-6-kl-kaftan-ta-in-2024.pdf
Немає коментарів:
Дописати коментар