Громадянська та історична освітня галузь

📌Сучасні цілі. мета і завдання громадянської та історичної освіти. Учитель НУШ.

📌Вибір модельних навчальних програм і підручників

📌Компетентнісний підхід у громадянській та історичній освітній галузі

📌НУШ: особливості оцінювання навчальних досягнень здобувачів освіти

📌 Основи інтегрованого навчання громадянської освіти та історії в 5–6 класах

Опубліковано електронне видання «Основи інтегрованого навчання учнів громадянської освіти та історії в 5–6 класах: методичний посібник». Посібник від Інституту педагогіки НАПН України присвячений теоретичним і практичним проблемам застосування методики інтегрованого навчання історії та громадянської освіти в базовій ланці Нової української школі.









📌 Практика інтегрованого навчання історії у 5-6 класах


Опубліковано електронне видання «Практика інтегрованого навчання учнів історії у 5-6 класах: методичні рекомендації». Рекомендації від Інституту педагогіки НАПН України присвячені теоретичним і практичним проблемам застосування методики інтегрованого навчання історії в 5-6 класах закладів загальної середньої освіти Нової української школи.






📌 Розвиток громадянської активності та патріотизму

Опубліковано електронне видання «Розвиток громадянської активності та патріотизму учнів на уроках предметів і курсів громадянської та історичної освітньої галузі: методичні рекомендації». Рекомендації від Інституту педагогіки НАПН України присвячені теоретичним аспектам і практичним проблемам формування патріотизму й громадянської активності учнів засобами предметів і курсів громадянської та історичної освітньої галузі в базовій ланці Нової української школі.








📌 Навчальні програми громадянської та історичної освітньої галузі, розроблені на основі модельних програм
 

На сайті МОН України розміщено навчальні програми, розроблені на основі модельних навчальних програм. Навчальні програми підготували авторські колективи відповідних модельних програм.

Особливості цих навчальних програм:

  • розраховані на мінімальну кількість годин, передбачену Типовою освітньою програмою для 5 – 9 класів. Учителю потрібно орієнтуватися на освітні потреби та можливості учнів конкретного класу. Якщо в класі визначено більше годин з навчального предмета / інтегрованого курсу, учитель може більше часу приділити вивченню складних / ключових тем, передбачити діяльність із подолання освітніх втрат тощо.
  • визначають кількість навчального часу на вивчення кожної теми;
  • повністю відповідають Державному стандарту базової середньої освіти: результати навчання і їхній обсяг, послідовність викладу результатів у межах кожної теми;
  • зміст зорієнтовано на ключову тематику, визначену базовими знаннями в стандарті, що забезпечує можливість надолужувати навчальні втрати;
  • запропоновані види навчальної діяльності сприятимуть досягненню результатів навчання разом із надолуженням навчальних втрат.

Авторські колективи інших модельних навчальних програм продовжують працювати над створенням навчальних програм. Тому невдовзі перелік навчальних програм опублікованих на сайті МОН України буде доповнено.

Навчальні програми громадянської та історичної освітньої галузі

 НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА «Інтегрований курс історії та громадянської освіти» 5-6 КЛАСИ, розроблена на основі модельної навчальної програми «Досліджуємо історію і суспільство. 5-6 класи (інтегрований курс)» для закладів загальної середньої освіти (автори Пометун О.І., Ремех Т.О., Малієнко Ю.Б., Мороз П.В.): https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/navchalni-prohramy-na-osnovi-modelnykh/2024/09/hromadyanska-ta-istorychna-osvitnya-haluz-2024/intehrov-kurs-istoriyi-ta-hromadyansk-osvit-5-6-klasy-pometun-ta-in-2024.pdf

НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА інтегрованого курсу «Україна і світ: вступ до історії та громадянської освіти» 5-6 КЛАСИ, розроблена на основі модельної навчальної програми «Україна і світ. Вступ до історії та громадянської освіти» (авт. Кафтан М.В., Козорог О.Г., Костюк І.А., Мудрий М.М., Селіваненко В.В.): https://mon.gov.ua/static-objects/mon/sites/1/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/navchalni-prohramy-na-osnovi-modelnykh/2024/09/hromadyanska-ta-istorychna-osvitnya-haluz-2024/ukrayina-i-svit-vstup-do-ist-ta-hrom-osvity-5-6-kl-kaftan-ta-in-2024.pdf


Немає коментарів:

Дописати коментар